HTML

egy ezermester mindennapi kihívásai

Nekem nem adott jobb munkát kezembe az Úr Pesten. Avagy miért nem hívok szakmunkásokat a szakmunkákra

Friss topikok

  • Ajj-jajj: Alig várom kedves Mester, hogy tiszteletét tegye nálunk, mert a fregolit le kellett szerelni, hogy... (2012.02.16. 18:16) Trapézemelő
  • C200UF: @Ajj-jajj: Ez nem az az ajtó. (2011.11.11. 17:51) Kellene egy ajtó

Trapézemelő

2012.02.16. 17:20 :: C200UF

Tudom, hogy már alig bírjátok új bejegyzések nélkü. Van is egy-két témám, fel is vezetem a mai villámposzttal. Vettem egy trapézemelőt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kb egy hétig ki is bírtam gondolkozás nélkül, de aztán bevillant, hogy mitől trapézemelő a trapézemelő? Mert ha a négy karját nézzük akkor az nem trapéz. Hanem olyan  paralelogramma ami deltoid... vagyis rombusz :) Persze az első speciális négyszög amit az iskolában tanítanak az a trapéz, autószerelőnek meg nem a matematikusok mennek, de azért furcsa.

Aki tudja a megfejtést ne kíméljen. Amúgy én is tudom.

Addig is egy kis spoiler a következő bejegyzésből:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Miről szokott ő beszélni? Csak rákról...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szakmunkas.blog.hu/api/trackback/id/tr794119832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ajj-jajj 2012.02.16. 18:16:54

Alig várom kedves Mester, hogy tiszteletét tegye nálunk, mert a fregolit le kellett szerelni, hogy ne zavarják egymást a f.szoba függönnyel. Megmértem, hogy pontosan befér ha kicsit arrébb kerűl. Csak szükség van arra is. Néhány centi még marad is.
süti beállítások módosítása