HTML

egy ezermester mindennapi kihívásai

Nekem nem adott jobb munkát kezembe az Úr Pesten. Avagy miért nem hívok szakmunkásokat a szakmunkákra

Friss topikok

  • Ajj-jajj: Alig várom kedves Mester, hogy tiszteletét tegye nálunk, mert a fregolit le kellett szerelni, hogy... (2012.02.16. 18:16) Trapézemelő
  • C200UF: @Ajj-jajj: Ez nem az az ajtó. (2011.11.11. 17:51) Kellene egy ajtó

Hétvége

2011.10.17. 08:38 :: C200UF

Aki a nyolcvanas évek gyermeke, netalán még ennél is idősebb, az bizonyára emlékszik az "elrejtettünk néhány különbséget a két képen" típusú rejtvényekre. A hétvége a pihenésre való, ezért most csak egy fentihez hasonló rejtvény kidolgozását terveztem. Íme a két kép.

 

 

Ez a hátsó kerítés projekt. Az időzítés talán nem a legjobb, de ez tőlünk függetlenül alakult. Az utcában lakó földmunkagépes ember vett egy új gépet, mi pedig éltünk az alkalommal és kiásattunk mindent: a kerítés alapját, a kocsibejáró szélesítés helyét és a kemence helyét.

Az árokásás komoly dolog. Az egészben az a legkomolyabb, hogy egy ilyen volumenű munka esetén (kb. 3 óra) a gép szállításának ára duplájára emeli az ásás költségeit. Nem csoda, hogy pont ezen gondolkoztam egy PEM meeting előtt. Hogy mi az a PEM meeting? A PEM meeting egy olyan állat, mint a dinoszauruszok. Senki sem tudja, miért tűnt el, de úgy tűnik csak pár romantikusnak hiányzik. Naná, hogy miközben ezen gondolkoztam tette fel a főnök a kérdést: Ki mire gondol? Jött két korrekt terelés, két púder válasz és én azzal, hogy kellene egy árokásó gép... Ebből levonta azt a hibás következtetést, hogy "nem vagyok ott". Mintha nem tudnék több dologra gondolni :)

Persze nem ment minden simán. A betonkeverő ami a család egyik szeme fénye, elvégre felépített már egy családi fészket kicsit makacskodott. Aztán mikor egy 12-es csavarnak elszakadt a feje - nem, nem leszakad, elszakadt a feje egy sík mentén - ilyen fejet vágtam:

 

Megigazítottam a svájcisapkát és felvettem a Mesterstílust: Ilyet még nem b.szt.m. Azaz ilyet:

Szerencsére ráhegesztve egy ácskapcsot (ez akadt) sikerült kihajtani. Na, ki a fasza gyerek?

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szakmunkas.blog.hu/api/trackback/id/tr893308617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása